Perakaunan

Tuesday, February 21, 2012

Saya nak pingat emas.....

Ya, memang saya nak emas. Dalam apa yang kita buat pun kita patut kejar emas. Tak paham? Takpe, saya terangkan.

Dalam pertandingan sukan, yang dapat nombor satu akan dapat emas. Siapa yang masuk sukan mesti impikan emas. Kalau yang tak pandai sukan pun (macam aku la tu...) mesti suka kalau tiba-tiba semua orang sakit perut, masuk sengsorang sukan tu supaya boleh dapat emas. hehehe.

Macam tu juga la kita kena buat dalam apa juga yang kita buat, yang TERBAIK. Yang paling bagus supaya boleh dapat emas.

Sambil-sambil tu boleh la simpan-simpan dalam emas fizikal yer...(iklan tak rasmi). Cerbaca entry saya pasal gold ni dalam tahun 2009, Klik emas ini ;p. Ya, saya dah tahu pasal kepentingan emas dari tahun 2009, tapi sebab takde elmu dan kuasa tindakan tak kuat, persistence pun takde....tak jadi apa-apa. Tapi mula sekarang lagi bagus daripada tak mula langsung kan..............

No comments:

Post a Comment